BARSELONA – Španska modna kompanija Mango planira do 2026. godine otvoriti 500 novih trgovina na ključnim tržištima poput Sjedinjenih Država, Kanade, Francuske, Italije, Ujedinjenog Kraljevstva i Indije te u matičnoj zemlji, objavila je kompanija predviđajući skok prodaje u ovoj godini.

Rival španskom Inditexu, vlasnik Zare, izvijestio je da će ovu godinu zaključiti s prihodima povećanim za 12 posto u odnosu na 2022. godinu, na preko tri milijarde evra, podržanim ulaskom brenda Mango u američke savezne države Teksas, Džordžiju i Kaliforniju.

Širenje poslovanja, u sklopu trogodišnjeg strateškog plana koji će biti predstavljen u martu, slijedi njegov povratak u Sjedinjene Države nakon dva neuspjela pokušaja, gdje planira do iduće godine udvostručiti broj trgovina na 40.

Mango je ove godine otvorio 130 novih trgovina i obnovio još 80 te sada broji oko 2.700 prodajnih mjesta na ukupno 115 tržišta.

Nadalje, iz te porodične kompanije izvijestili su da će u svoj upravni odbor imenovati još četiri nezavisna člana, uključujući Marka Puiga, predsjednika španske kozmetičke grupe Puig, vlasnika brendova kao što su Carolina Herrera, Paco Rabane i Charlotte Tilbury.

Puig, čija kompanja razmišlja o inicijalnoj javnoj ponudi, ne preuzima udio u Mangu, koji je prije 40 godina u Barseloni osnovao Isak Andic, trenutno njegov neizvršni predsjednik.

Mango će od marta proširiti upravni odbor na devet članova kako bi ojačao svoje korporativno upravljanje, stoji u saopštenju. Među ostalim novim članovima uprave su profesor IESE Business Schoola Žordi Canals, partner AZ Capitala Jorge Lucaya i Jordi Constans, direktor raznih nacionalnih i međunarodnih kompanija.

Takođe, Mango je objavio da je njegov glavni izvršni direktor Toni Ruiz postao dioničar nakon kupnje pet odsto udjela u kompaniji.