BANJALUKA – Takmičenjem srednjoškolaca u prodaji domaćih proizvoda u TC “Merkator” u Banjaluci, danas je počela Globalna sedmica preduzetništva.

Kampanju koja će trajati do 21. novembra organizuje Republička agencija za mala i srednja preduzeća.

Direktor Agencije, Slobodan Marković, rekao je da je Srpska, kada je riječ o idejama i invetivnosti, sigurno iznad evropskog prosjeka, ali još uvijek nema efikasan mehanizam podrške preduzetništvu, ali radi se na tome da se što više podrži ova oblast.

– Dodjelom povoljnih kredita Investiciono-razvojne banke RS i podsticajnih grantova, te osnivanjem Garantnog fonda koji će uskoro početi s radom, Republička agencija za razvoj malih i srednjih preduzeća u saradnji s Vladom RS, daje veliku podršku razvoju preduzetništva u Srpskoj – rekao je Marković.

On je dodao da kampanja Globalne sedmice preduzetništva u kojoj učestvuje blizu stotinu zemalja i koju RARS provodi za područje BiH predstavlja način da se javnost informiše o preduzetničkom ponašanju i razmišljanju.

Maja Knežević, koordinatorka Globalne sedmice preduzetništva, rekla je da će RARS tokom trajanja kampanje raditi prezentacije po vrtićima, školama i fakultetima, kao i da će organizovati takmičenje za najbolju poslovnu ideju, za najbolji film o preduzetništvu, kao i takmičenje za novinare.

Danas će učenici Tehničke škole Banja Luka predstaviti svoj patentirani proizvod pod nazivom "Tuško pjenuško", s kojim su osvojili drugu nagradu u Evropi i prvu u BiH. Riječ je o proizvodu koji se stavlja na tuš-bateriju, a potom se u njega sipa šampon, koji se automatski miješa s vodom.

Izvor Agencije