BANJALUKA – Ministar trgovine i turizma Republike Srpske Predrag Gluhaković poručio je u Banjaluci da se kupovinom i korištenjem proizvoda sa područja Srpske doprinosi razvoju domaćeg preduzetništva, a to je jedan od najznačajnijih faktora u razvoju ekonomije i cjelokupne privrede Republike Srpske.

Na sastanku sa predstavnicima velikih tržnih centara u Republici Srpskoj, Gluhaković je rekao da se unapređenjem razvoja trgovine na području Srpske mogu očuvati postojeća radna mjesta, stvoriti uslovi za nova zapošljavanja i smanjiti spoljnotrgovinski deficit.

„Osnovni cilj brojnih aktivnosti propisanih ‘Strategijom razvoja trgovine Republike Srpske’ je bolji plasman domaćih proizvoda u maloprodajnim objektima, te je sastanak bio prilika da se razgovara i o izmjenama i dopunama Zakona o trgovini“, saopšteno je iz Ministarstva trgovine i turizma.

U saopštenju se navodi da su predstavnici tržnih centara „Konzum“, „Tropik“, „Bingo“, „Tom“ i „Frukta Trade“ izrazili spremnost da unaprijede plasman domaćih proizvoda na svojim rafovima, uz napomene da proizvođači moraju održati dobar kvalitet proizvoda, ali i raditi na modernizovanju njihovog izgleda i ambalaže.

Nastavak aktivnosti Ministarstva trgovine i turizma na podršci razvoja domaće proizvodnje je i Konferencija „Marketing u trgovini, brendiranje proizvoda i usluga“, koja će biti održana sutra, a čiji je cilj stvaranje brenda u Srpskoj, saopšteno je iz Ministarstva trgovine i turizma Srpske. (Agencije)