BANJALUKA – Robna kuća “Boska” u centru Banjaluke, poslije četvoromjesečnog renoviranja, ponovo je otvorila vrata za kupce.

Obnovljeni simbol Banjaluke, u kojem je na 11.500 metara kvadratnih smješteno 27 radnji, svečano su otvorili Milorad Dodik, premijer RS, i Dragan Đurić, vlasnik "Zekstra grupe", koja je u konzorcijumu sa beogradskom "Deltom" u cijeli proces oživljavanja "Boske", koji je trajao 13 mjeseci, uložila oko 15 miliona evra.

Dodik je prilikom otvaranja, kojem su prisustvovali Miroslav Mišković, vlasnik "Delta holdinga", i brojni privrednici iz Srbije i RS, istakao da "Boska" na najbolji mogući način demantuje spekulacije i nevjericu u uspjeh ovog projekta.

"Bogata ponuda nove ‘Boske’ danas ovu robnu kuću svrstava među velike regionalne trgovačke centre", kazao je Dodik, dodajući da je njeno otvaranje veoma važan dan za sve.

On je podsjetio da je" Delta-Zekstra" prilikom kupovine "Boske" preuzela ranija dugovanja "Boske" i potvrdio da je u ovoj privatizaciji pitanje radnika uspješno riješeno.

"Obaveze prema bivšim radnicima ‘Boske’ u potpunosti su izmirene kao što je bilo dogovoreno sa Sindikatom ove robne kuće i niko od njih više nije u sudskom ni u žalbenom postupku sa ‘Boskom'", kazao je Dodik.

Rekonstrukcija 11.500 metara kvadratnih poslovnog prostora "Boske" okončana je za četiri mjeseca, a samo u projekat njenog renoviranja uložena su tri miliona evra.

U "Boski" je zaposleno 150 radnika, među kojima je i nekolicina starih radnika ove robne kuće.

Budućim kupcima "Boska" nudi široku paletu od 40 modnih i sportskih brendova, među kojima su: New Yorker, Lindex, Ulla Popken, Parfois, Peackocks i drugi.

Đurić je prilikom otvaranja "Boske" istakao da je ona sada postala veliki trgovački centar koji će biti značajan za cijelu regiju, te da će od sada on izgledati i raditi kao bilo koji od velikih svjetskih šoping molova.

On je dodao da više od 15 brendova čeka i zainteresovano je da otvori radnje u renoviranoj "Boski", što je svakako značajno, jer znači da postoje još mnogi koji žele da dovedu svoje robne marke u Banjaluku.

Đurić je najavio da bi za nekoliko mjeseci s radom trebalo da počne i restoran.

Jednu od najznačajnijih pozicija u "Boski", na oko 800 metara kvadratnih prostora, zauzelo je prodajno mjesto "New Yorkera", poznate njemačke modne kompanije za mlade.

"Prva ‘New Yorker’ prodavnica u Banjaluci, koja je ujedno četvrta trgovina ove modne kuće u BiH, ponudila je kupcima bogat spektar posljednjih trendova u okviru svojih brendova, među kojima su: Fishbone, Fishbone sister, Smog, Amisu i Censored", rekla je Brankica Stojanović, portparol "New Yorkera".

Ona je dodala da je "New Yorker" jedna od vodećih evropskih kompanija mode za mlade, koja će, ukoliko bude nastavljen njen ovogodišnji plan širenja, imati 850 radnji širom svijeta.

U prizemlju i na prvom spratu "Boske" nalaze se radnje modne konfekcije, na drugom spratu su prodavnice tehničke opreme, dok je treći sprat rezervisan za namještaj.

Prvi put u RS pojavili su se brendovi Lindex i UllaPopken.

"Ovo su naše prve poslovnice u RS, a imamo još jednu u Sarajevu.

Kupcima ćemo ponuditi kvalitet uz umjerenu cijenu, koja je prilagođena našim standardima", rekao je Alen Malešević, izvršni direktor kompanije "Tifany", koja je zastupnik ovih brendova, najavljujući brojne akcije, koje će naročito biti intenzivirane u vrijeme novogodišnjih praznika.

Otvaranje "Boske" izazvalo je i veliko interesovanje Banjalučana, koji su s nestrpljenjem i znatiželjom juče pohrlili u robnu kuću.

Milorad Savić, banjalučki penzioner, rekao je da otvaranje "Boske" znači mnogo za sve Banjalučane.

"Sjećam se vremena kada je prije preko 30 godina ova robna kuća prvi put otvorena. Bila je to velika senzacija i svi smo bili ponosni zbog toga što je naš grad dobio tako veliku robnu kuću. Sada kada smo dočekali da je poslije onako teškog vremena ponovo otvore, još sam srećniji", rekao je Savić.

Nova robna kuća "Boska" će radnim danima biti otvorena od devet do 21 čas, dok će nedjeljom raditi do 16 sati.

Izvor Agencije