ZAGREB – S obzirom na to da je pandemija COVID-19 imala negativan uticaj na sve sfere života i poslovanja, oči javnosti uprte su u najvažniji segment hrvatske privrede – turizam.
Prema sprovedenom istraživanju Arbone, u posljednjih 90 dana, s naglaskom na posljednje dvije sedmice, u pretragama rezultata pretraživanja u Google tražilici rezultati prikazuju kako ključne turističke termine poput kuća za odmor, kampovi ili godišnji odmor korisnici puno više pretražuju upravo za područje Hrvatske nego za ostale turističke države poput Španije, Italije i Grčke. Interes za Hrvatsku kao turističku destinaciju sve više raste na popularnim inostranim tržištima, a posebno u Njemačkoj.

“Tu činjenicu potkrepljuje rast pojmova za pretraživanje u posljednjim sedmicama poput Urlaub Kroatien, Ferienhaus Kroatien itd…što je svakako dobar pokazatelj za ponovnu aktivaciju i buđenje našeg turizma”, rekao je Andrej Tonković iz Arbone.

“Prema dobijenim rezultatima možemo vidjeti da dolazi do značajnog rasta pretraživanja ključnih riječi vezanih za odmor u Hrvatskoj. Pretražuju se i turistički gradovi Hrvatske, koji nakon značajnog pada zbog pandemije, ponovno imaju uzlazni trend”, završio je Sandro Lazarić iz Arbone. (Seebiz)