MADRID – Veće trgovine, ali i više klikova u internet prodaji – nova je prodajna strategija Zare u vlasništvu španskog modnog diva Inditexa. Kako stoji u izvještaju za prošlu godinu, Inditex namjerava pokrenuti investicioni ciklus tokom kojeg bi zatvorio veći broj manjih trgovina i zamijenio ih velikim trgovinama koje bi nudile kompletan asortiman. 

U vodećem svjetskom trgovcu odjećom nadaju se da će na taj način kupci više kupovati. S novim konceptom Zara je započela u "rodnoj" La Korunji gdje je u septembru velika trgovina koja se prostire na pet spratova i više od 5.000 kvadratnih metara zamijenila četiri manje trgovine.

Kompanija namjerava u potpunosti integrisati fizičke trgovine i internet poslovanje, izjavio je izvršni direktor Pablo Isla, a prenosi Wall Street Journal. To znači da će se odjevni predmet kupljen u trgovini moći vratiti putem interneta ili će se internet narudžba moći napraviti u trgovini uz pomoć prodavača.

Inditex tokom ove godine namjerava velikim trgovinama zamijeniti između 150 i 200 postojećih, manjih trgovina. Tačan broj velikih trgovina koje namjeravaju otvoriti nisu otkrili. Prošle godine kompanija je otvorila 279 trgovina, pa ih sada širom svijeta ima 7300. Analitičari smatraju kako nova strategija otvara mnoštvo prostora razvoju internet kupovine, a bez narušavanja prometa u fizičkim trgovinama.

Kako kažu u Berenbergu, zatvaranjem manjih trgovina kupci koji neće biti blizu velikih trgovina usmjeravaće se na internet prodaju. Prema ocjenama analitičarke Ane Kritčlov iz Société Générale, prodaja u Inditexovim trgovinama koje posluju najmanje godinu dana porasla je osam odsto u prvih šest sedmica ove fiskalne godine. (Poslovni.hr)