BANJALUKA – "Banjalučka pivara" je počela punjenje najpoznatijeg domaćeg brenda Nektar piva, te svog najmlađeg brenda Kastel piva u limenke u svom proizvodnom pogonu, na samom početku ljetne sezone.

"Banjalučka pivara" je uložila četiri miliona KM u svoju, potpuno novu liniju za punjene piva u limenke i liniju za punjenje piva u plastičnu ambalažu, zahvaljujući prije svega, značajnom povećanju prodaje Nektar piva u limenci u posljednjih nekoliko godina, ali i poslovnoj politici Banjalučke pivare koja je dugoročno opredjeljena ka budućem uspjehu domaće pivarske industrije u Bosni i Hercegovini.

„Banjalučka pivara sada ima kapacitet da proizvodi različita kvalitetna piva u limenci i osigura veću konkurentnost na tržištu zahvaljujući potpuno novoj, savremenoj liniji za punjenje piva u limenke. Uspjeli smo, u poslednjih nekoliko godina, da unaprijedimo kvalitet našeg piva i da modernizujemo našu proizvodnju. Ova investicija omogućiće nam da budemo konkurentni na brzo rastućem tržištu nepovratne ambalaže u Bosni i Hercegovini, ali i da se više okrenemo izvozu u budućnosti. Ovom investicijom Banjalučka pivara staje 'rame uz rame' s najvećim regionalnim pivarama i potvrđuje mjesto apsolutnog lidera među domaćim pivarama u Bosni i Hercegovini, što je zajednički uspjeh svih radnika i uprave Banjalučke pivare, te naših potrošača“, rekao je Nikolas Peni, generalni direktor Banjalučke pivare.

Banjalučka pivara proizvede 200.000 limenki Nektar piva mjesečno. Kapacitet nove linije za punjenje piva je 16.000 limenki od 0,33 litre po satu i 10.000 limenki od 0,5 l po satu. Nova linija za punjenje piva u limenke odgovara najvišim tehničkim i tehnološkim standardima u proizvodnji piva, a sama limenka kao ambalaža omogućava da pivo zadrži svoja najbolja svojstva duže bez promjene ukusa, mirisa i kvaliteta piva. Punjenje piva u limenke u našoj liniji omogućiće značajno smanjenje troškova za Banjalučku pivaru jer se Nektar pivo u limenci od 1994. godine punilo u Italiji, Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini za šta je Banjalučka pivara plaćala uslugu punjenja piva u limenke.

Nektar limenka ima i nov, moderan izgled, s mat podlogom koja utiče i na bolji osjećaj prilikom držanja limenke u ruci, te neznatno promijenjen dizajn limenke piva kojim Nektar limenka ulazi u premium kategoriju. Banjalučka pivara u svakoj fazi proizvodnog procesa piva brine i o zaštiti i očuvanju životne sredine, a za ambalažu od metala plaća naknadu od 0.30 KM po kilogramu.

Banjalučka pivara u prošloj godini ostvarila je 37 miliona KM neto prihod od prodaje i neto dobit od 205 hiljada KM, čime se vratila u sferu profitabilnog poslovanja. Povećanjem prodaje za 12% na 407 000 hektolitara piva i rastom neto prihoda od prodaje za 14% u odnosu na 2013. godinu potvrđen je liderski status Banjalučke pivare među domaćim pivarama u Bosni i Hercegovini. Banjalučka pivara promoviše stalno investiranje i konstantno poboljšanje organizacije rada i proizvodnog procesa kao najefikasniji način za opstanak i rast na tržištu, koje dijeli s velikim multinacionalnim kompanijama, čiji su resursi neuporedivo veći u odnosu na jedinu domaću pivaru u Republici Srpskoj. (Agencije)