NJUJORK – Američki gigant brze hrane Mekdonalds saopštio je da su njegovi kuvari napravili “veći, zasitni hamburger” u pokušaju da povećaju prodaju, navodi Blumberg.

Pljeskavica mega veličine je dizajnirana da zadovolji potražnju kupaca za pljeskavicama sa više punjenja.

Novi proizvod će prvo biti predstavljen na određenim tržištima kako bi se testirala njegova privlačnost na globalnom nivou. Kompanija Mekdonalds je u decembru predstavila planove za podsticanje rasta fokusiranjem na osnovne stavke menija.

Do sada je pokrenula reklamnu kampanju koja ističe poboljšanja Big Meka i duplog čizburgera.

Ovo je prvi put u 84-godišnjoj istoriji kompanije da je promijenila svoje klasične hamburgere, navodi američka agencija. Lanac je zabilježio pad prodaje na većinski muslimanskim tržištima, zbog optužbi da podržava Izrael u bliskoistočnom sukobu.

Mekdonalds je negirao da je zauzeo bilo kakav stav u sukobu u Pojasu Gaze i rekao da nije odgovoran za postupke korisnika franšize.